Üzleti feltételek

Álltalános üzleti feltételek

(tovább csak „ÁÜF")

Internetes üzlet www.versabe.hu

Eredeti rendelkezések

Ezek az ÁÜF magábafoglalják az összes jogokat, megadott feltételeket és kötelezetségeket a szerződő felek között beleszámítva minden feltételeket az adásvételi szerződés megeggyezési eljárását és a megeggyezést távlatilag az árus és a vevő között,aminek a tárgya az árú adás-vevése a ÁÜF-ben összefoglalt feltételek,és úgyszintén a következő jogok és kötelezettségek a szerződő felek között,a megeggyezett vásárlási szerződésből keletkezve.Ezek az ÁÜF teljes mértékben összhangban vannak a fogyasztóvédelmi joggal 102/2014 Z.z. a fogyasztók védelméről szóló törvény az áruk értékesítésében vagy a szolgáltatások nyújtásában a megkötött szerződés alapján távilag,vagy a megkötött szerződés az üzemeltetési helységeken kívül,érvényes és hatékony megfogalmazás,törvényjoggal 250/2007 Z.z.a fogyasztó védelmére érvényes és hatékony megfogalmazás és a többi általános kötelező előírt jogszabály (Szlovákia).

1.cikk:Fogalmak meghatározása

Eladó-személy,aki a web oldalak közbenjárásával www.divatosruhazat.hu eladásra kínálja az elérhető árut vételáron a megadott feltételek az ÁÜF-ben

WEB Holding s.r.o. Veľký Lipník 226 06533 Veľký Lipník Slovensko IČ: 52123138 DIČ: 2120901937

Email: info@divatosruhazat.hu

Vásárló-az a személy aki vásárolni szeretne az internetes webáruházunkban a www.divatosruhazat.hu weboldalon.

Áru-azok a termékek, melyeket a vásárló megrendelhet mint árut az internetes boltban, illetve  www.divatosruhazat.hu weboldalon

Internetes bolt-bolt,amiben a vásárló távolról megrendelheti az árut a www.divatosruhazat.hu weboldal által.

Megrendelés-folyamat amelyben a megrendelő-vásárló kiválassza az árut,amit komolyan érdekében áll megvenni

Szállítási mód- amelyen belül a vásárlót felvilágosítják a fizetési és a többi feltételekkel amelyeket az internetes webáruház képvisel

Az elkötelezett megrendelés megadása- a vásárló által kötött vételszerződés az eladóval, melynek  a tárgya az áru az ,az internetes bolt közvetítésével,vagy email elküldésével az eladónak oldható meg.

Vételár-a vásárló elkötelezi magát megfizetni a termék vételárát a megrendelésben feltüntetett áruért, a 4-es cikkben az ÁÜF-ben megadott módon

Szerződés-jogi dolog,megeggyezés a vásárló és az eladó között, elkötelezett megrendelés leadása az internetes webáruházban.

Kézbesítés-az eladó kötelezi magát bebiztosítani az áru kézbesítését a megrendelésnél vásárló által megadott címre  a a 3-as cikkben az ÁÜF-ben megadott feltételek alapján.

Személyes adatok-az eladó feldolgozza a vásárló által nyújtott valódi személyi adatokat,pl.titul,vezetéknév,keresztnév,a pontos lakhelycím,és a cím amire az áru kézbesítendő,telefonszám,email cím,születési dátum a a 12-es cikkben az ÁÜF-ben megadott feltételek alapján.

Kár-az eladó vagyonának bármilyen értékvesztése,ami az által keletkezett,hogy hamis személyi adatok lettek megadva a vásárló által vagy az ÁÜF-ben megadott szabályok megszegése.

Elállás a szerződéstől-okkal, illetve ok nélküli szerződés megszüntetése az eladó és a vásárló között, a 7-es cikkben megadott feltételek alapján

2.cikk :Az áru megvásárlása, rendelés leadása

2.1.A vásárló köteles leadni az áru megrendelését az internetes boltban, illetve email-en keresztül.

2.2.Amennyiben a vásárló igényt tart a termékre, rendelsést köteles leadni  az internetes webáruházban.A megrendelés kitöltése előtt a vevő köteles a kosárba helyezni az árut,amelyet meg szeretne vásárolni. A vásárló köteles alaposan megismerkedni a  kosár tartalmával az internetes webáruházban,még az elkötelezett megrendelés leadása előtt. A vásárló egyben köteles kitölteni a megrendelést valódi adatokkal,mert ellenkező esetben a vásárlóra hárul a felelősség az ÁÜF megadott feltételek által.

2.3.Amennyiben a vásárló email által szeretné megrendelését leadni,a következő adatokat köteles feltüntetni: megvásárolni kívánt termék megnevezése, import kódja, valós személyes adatok feltüntetése a vezetéknév,keresztnév,születési dátum,állandó lakhely,vagy a cím ahová szeretné a megrendelt árut megkapni és a telefonszám.A vásárló köteles alaposan megismerkedni az információval ami az árut illeti,ami iránt érdeklődik az internetes boltban,és ezt még az előtt mielőtt elhatározza magát elküldeni email-ben az elkötelezett megrendelést.A vásárló egyben köteles elküldeni az emailt az elkötelezett megrendeléssel,valódi adatokkal,mert ellenkező esetben a felelősség a vásárlóé az ÁÜF szerint.

3.cikk:Az áru kézbesítése

3.1.A vásárló jogosult meghatározni melyik módszerrel szeretné az áru kézbesítését-leírva lejjebb,és a kézbesítés kiválasztott módszerét,köteles megfizetni a szállítási díjat ami bele van foglalva a vételárba.

3.2.A szállítás ára és mint a fizetés ára mindig aktuális az elérhető linken: https://www.divatosruhazat.hu/faq/szállítás-árak.

3.3.A.szállítás GLS kézbesítővel Szlovákia területén a megrendelés kiszállításától számított  1 munkanap 

3.4.Személyes árufelvétel szállítási díj nélkül van,miközben ez lehetséges 8:00 órától 16:00 óráig,a közös, telefonon keresztül történő megeggyezés szerint,de csak az áru megfizetése után.A fizetés átutalással vagy letéttel a számlánkra lehetséges.

3.5.Abban az esetben ha a vásárló megrendeli az árut,és kap az eladótól pósta vagy csomagolási kedvezményt tudomásul veszi,hogy ha az árut viszzaküldi,akkor köteles vele eggyütt visszaküldeni az ajándék kedvezményt ,beleértve a szállítást is. Abban az esetben ha a vevő visszaküldi az összes árut,ebben az esetben köteles visszadni az egész összeget a póstáért és a csomagolásért.Ezt a részt az eladó lefoghatja az eggyezményből az összeg visszafizetésekor a visszaküldött áruért.

3.6.Abban az esetben ha valakit érdekelné az áru külföldre való szállítása,kérem ezen a számon érdeklődjenek:+36 70 659 2717 vagy emailen az info@divatosruhazat.hu.

3.7.Az eladó köteles az áruval eggyütt elküldeni a számlát(dokument),ami egyben jótállásra is szolgál.

3.8.A vásárló köteles rögtön az áru átvétele után ellenőrizni a küldemény tartalmát.Abban az esetben hogyha véletlenül meghibásodott árut kapna a vásárló vagy a meghibásodás a szállítás folyamán történne,a vásárló köteles ezt a hibát bejelenteni az eladónak legkésőbb 3órával az áru átvétele után.Ellenkező esetben a leírt meghibásodás a vásárló hibájának lesz számítva.

3.9.Az eladó figyelmezteti a vásárlót,hogy bármilyen visszaszállítás az eladónak utánvételre,nem lesz elismerve,és nem lesz elfogadva,amiben a vásárló elkötelezi magát az árut nem utánvételre küldeni az eladónak,és a vásárló a tudomására veszi,hogy a keletkezett kár ami ennek a tiltásnak a megszegése által keletkezett,a vásárló kárára lesz beszámolva.

4.cikk:Vételár

4.1.A vásárló beleeggyezik az áru vételárába melyet  az internetes bolt kínál,illetve  az elkötelezett megrendelésben megadott  szállítás árába a vásárló választása szerint.

4.2.A vételár az internetes boltban végleges.

4.3.A vásárló köteles megfizetni a vételárat az áruért előre a számlára,vagy utánvételre.

5.cikk:A megrendelés lerendezése

5.1.Majdhogynem minden gyártmány amit az internetes bolt kínál,az eladó raktárában vannak,ezért a megrendeléssel az elárusítónál fölöslegesen nem vesztegetik az időt. Az áru amit a raktárból rendelnek 12:00 óráig,még aznap kiszállításra kerül.

5.2.Amíg a megrendelt áru a raktárban van az eladó elküldi az árut,ha a megrendelés 11:00óráig aznap el van küldve. Abban az esetben ha hétvége van,az árut az eladó az első munkanapkor küldi.

5.3.Ha szükséges az árut a gyártótól rendelni, a megrendelést az eladó 7-8 munkanap alatt intézi.Abban az esetben ha elhúzódna ez az idő vagy más változás történne a megrendelésben,a vásárló tájékoztatja az eladót emailen vagy telefonon.

5.4.A megrendelés állapotáról az eladó tájékoztatja a vásárlót emailben. Amíg a vásárlónak emailen elküldik ezt a szöveget:"Az ön megrendelésének az állapota: Elküldve ,a megrendelés 1-3 nap alatt várható-attól függően melyik módszerrel válassza a szállítást.Amíg a küldemény ebben az időben nem ér oda,tájékozódjanak a maguk póstáján(megtörténik,hogy az értesítési jegy"elveszik"),ha a futár viszi,értesítsék a futárszolgálat fióktelepét UPS.Készítse elő a szállítás nyomon követő számát.

5.5.Megtörténhet hogy az értesítő email a megrendelés megerősítésére,vagy a megrendelés állapotáról nem jön meg időben,azon oknál fogva, hogy a spamba került .Ilyen esetben ajánljuk ellenőrizni az állapotot telefonon:+36 70 659 2717 vagy emailon ezen a címen info@divatosruhazat.hu

5.6.Az esetben,ha a vásárló megrendeli az árut vagy a gyártmányt,aely egyedi szabásra készült,a vásárlónak jogtalan a szerződéstől való visszalépése 7 cikk az ÁÜF-ben alapján

5.7.Az áru-gyártmány,ami egyenesen méretre készül,az áru-gyártmány az 5.8,5 cikkben az ÁÜF-ben, az áru vagy gyártmány megjelölve az internetes boltban úgy mint áru-gyártmány méretre gyártva vagy az áru-gyártmány amiről az eladó értesítette a vásárlót emailen rögtön a megrendelés után.

5.8.Az áru-gyártmány,ami méretre készül:fa keresztek, férfi cipők megrendelésre, női csizmák,eggyes papucsok például ezek a nagyságok:47,48,49,férfi papucsok a 47-es nagyságtól, és egyéb választék megrendelésre gyártva.

6.cikk:Törlés-a megrendelés törlése

6.1.A vásárló jogosult törölni a megrendelést a szállítás kifizetése nélkül a megrendelés leadásától számított 5órán belül..

6.2.A vásárló jogosult törölni a megrendelést a megrendelés leadásától számított 5 órán belül, amennyiben ezt nem teszi meg köteles megfizetni az eladónak a törlést,ami a megrendelés törlése 10eur-ig,ami valódi költségeket jelent, a megrendelés törlése(péld.költségek a számla kiállításával kapcsolatban,jóváírás,az áru csomagolása,pósta költség).

6.3.A vásárló jogosult megszüntetni a megrendelést rögtön az átvétel után,de legkésőbb 2hétig attól a naptól kezdve miután átvette a megrendelést, az okból ami a 6.4. pont ebben a cikkben.

6.4.Ok nélküli megrendelés törlése a 3 cikk 6.3.pontban a vásárló áru visszaküldése ok nélkül,abban az esetben ,ha a vásárló rossz nagyságot rendelt,vagy a vásárlónak nem tetszik a megrendelt áru,vagy a vásárlót nem érdekli tovább az áru.

6.5.Abban az esetben,ha a vásárló úgy dönt hogy töröl-megszünteti a megrendelést a 6 cikk,6.3 és 6.4.pontokban a vásárló nincs feljogosítva választani más lehetőséget a szerződés visszavonására,ellépni a szerződéstől.

6.6.Az eladó jogosult beszámolni a kárt amely az eladónak keletkezett a vásárló viselkedése miatt,a vásárló nem fizetése miatt.

6.7.Ha a vásárlónak érdekében áll visszaaadni az árut,ez okokból leírva a 6.cikkben a6.4.,ilyen lépés a vásárlótól a szerződés visszavonásának-törlésének lesz értelmezve a 6.cikk 6.3. és a 6.4.pontok szerint.

6.8. Abban az esetben, ha a vevő lépéseket tesz a rendelés visszavonására. a megrendelés visszavonása érdekében a továbbiakban nem módosíthatja ezt a jogi cselekményt a 8. cikk értelmében.

6.9. Az áru visszaküldésekor a vevő az alábbi űrlapon töltheti ki az elektronikus űrlapot: https://www.divatosruhazat.hu/info/aru-visszakuldese-szerzodes-felbontasa.html, amely elektronikus úton megerősíti - küldje el az „Áru visszaküldése és kísérőlevél létrehozása" gombra kattintva. Ha  a Vevő nem nyújt be megfelelően kitöltött elektronikus űrlapot, elismeri, hogy nem kap visszatérítést a megrendelésért, amíg ezt az elektronikus űrlapot helyesen ki nem tölti, és elküldi azt elektronikus rendszerünkbe.

7.cikk:Tanácsadás a szerződés visszavonásától és visszavonás a szerződéstől.

7.1.Az eladó jogosult bármikor ellépni a szerződéstől az ok megadása nélkül illetve azon oknál fogva, hogy nem tudja kézbesíteni az árut egy harmadik személy miatt.

7.2.A vásárló jogosult ellépni a szerződéstől 14napon belül,attól a naptól kezdve mikor megkapta az árut.Ugyanabban a határidőben a vásárló köteles visszaküldeni az árut,ami a visszavont szerződés tárgya.

7.3.A határidő a szerződés ellépésétől megmarad ,ha a vásárló elküldi a közlést a jogszabájok alkalmazására szerződés ellépésétől-visszavonásától és visszaküldi az árut még az előtt,mielőtt vissza-vonja a szerződést.

7.4.A szerződés visszavonásának nem tekinthető az a helyzet, amikor a vásárló nem vette át a vásárlás tárgyát ,és a helyzet amikor a vásárló kérvényezi a visszavonást,a szerződés törlése.

7.5.Jogosulást a szerződés visszavonására a vevő köteles alkalmazni írásos formában az eladónál a társaság címére az 1 cikkben az ÁÜF-ben.

7.6.Abban az esetben ha a vásárlót érdekli a jogszabájok alkalmazása a szerződés visszavonásáraaz telefonon megteheti, amellett az eladó elkötelezi magát,hogy az ilyen visszalépést a szerződéstől érvényesnek vesz.Egyben telefonon történő visszavonás a szerződéstől,a vásárló köteles bejelenteni a visszavonást a szerződéstől emailen keresztül is,info@divatosruhazat.hu. a rendeléstől leadott 5 órán belül.

7.7.A szerződés visszavonása után megfizetjük az összes fizetést,amit fizetett a szerződés kötésével kapcsolatban.A kifizetések utalásra kerülnek felesleges késedelem nélkül legkésőbb 14 napon belül attól a naptól,amikor nekünk kézbesítve lesz az Ön közlése ettől a szerződés visszavo-násától az áruval eggyütt.A megvett áru visszafizetése csak az után lesz megfizetve,miután visszakaptuk a visszaküldött árut a mi címünkre.A költséget a visszaküldött áruért a vásárló fedezi.

7.8.A vásárló felelős bármilyen az áru értékét vesztett áruért, a nem megfelelő bánásmód alkalmazásával, mint amely szükséges az áru jellegének,tulajdonságának,és a funkcionalitásának a meghatározása.

7.9.A vásárló nem jogosult ellépni a szerződéstől abban az esetben,hogyha a szerződés tárgya vesztett az értékéből az által hogy másképp bántak az áruval,mint amilyen szükséges az áru jellegének,tulajdonságának,és a funkcionalitásának a meghatározása(pl.hordott,megrongált,használt)

7.10.Az esetben ha a vásárló visszavonja a szerződést még az áru átvétele előtt, az eladó nem ad egy részt viszza az összegből,ami megfelel annak a  kárnak, amely a vásárlónak az áru visszaküldésével keletkezett. Egyben az eladó figyelmezteti a vásárlót hogy nem köteles a szerződés visszavonásánál a vásárlónak megfizetni a díjat az áru visszaadásánál és visszaküldésénél.

7.11.Az eladó jogosult beszámítani a károsodást,ami az eladónak keletkezett a vásárló által a vásárló befizetésével.

7.12.Az eladó az ÁÜF keretében formát biztosít a szerződés visszavonására.

8.cikk:Visszavonás a szerződésből,aminek a tárgya a fürdőruhák vagy az alsónemü eladása

8.1 A törvény értelmében. 102/2014 Z.z. 7 bek. A fogyasztó védelméről szóló 6e. Cikknek megfelelően, az áruk vagy szolgáltatások eladása esetén az eladó távolról vagy üzlethelyiségen kívüli szerződés alapján történő vásárlásakor a vevő nem vonhat le olyan védőcsomagolásban lévő áruk adásvételi szerződéséről, amely nem megfelelő az egészségre vagy higiéniai okokból, és amelyek védőcsomagolása a szállítás után megsérült.

8.2. Eladó a fenti ellenére 8.1. A törvény említett rendelkezése lehetővé teszi a Vevőnek, hogy az árut az ÁSZF 6. cikkében foglaltaknak megfelelően az áruk kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldje, amikor az eladó az összeg teljes részét nem téríti vissza a Vevőnek. Ha a vevő nem fogadja el az áruk ezen visszatérítését a 102/2014 Coll. 7. § (6e) bekezdésének megfelelően, és az árut a címünkre küldi, akkor ebben az esetben nem jogosult az árut visszaadni, és az árut a saját költségén visszaküldik.

8.3 A 8.2. Pont rendelkezései csak a női fürdőruhákra és melltartókra vonatkoznak. Ez nem vonatkozik a bugyikra, nadrágokra, boxer alsókra és erotikus fehérneműkre.

8.4. Az eladó fenntartja a jogot, hogy alapos mérlegelés után ne fogadja el a visszaküldött árut. Ha az eladó nem fogadja el a visszaküldött árut, az árut kézbesítéskor visszatérítik a vevőnek  az ő költségére.

8.5. A visszatért áruk esetleges levonható összege a 102/2014 Coll jellegének megfelelően

Csomagolási szolgáltatások és higiéniai ellenőrzés 650 HUF / db

Hiányzó csomag (doboz) 850 HUF

Hiányzó fogas 650 HUF

Az eladó fenntartja a jogot arra, hogy ezt az árlistát a vevő értesítése nélkül megváltoztassa, amellyel a vevő megállapodott.

9.cikk:Károsodott áru

9.1.A vásárló köteles az eladónak bejelenteni a károsodott árut emailon vagy telefonon legkésőbb 5 órán belül,az áru megérkezése vagy átvétele után.

9.2.abban az esetben ha a vásárló nem teljesíti a kötelezettséget a 9 cikk 9.1.szerint,érvényben lép az a feltétel hogy az áru hibásan érkezett a vásárlóhoz. Ebben az esetben az eladó nem felel a kézbesített áruért.Olyan szerződéstől,aminek a tárgya az az áru,ami meghibásodott,nem lehetséges hogy a vásárló ellépjen,vagy kérelmezze a szerződés felbontását ezekben az ÁÜF-ben.

9.3.Abban az esetben,ha a vásárló visszaküldi a hibás árut olyan módon,hogy fellbontja a szerződést vagy ellép a szerződéstől,ezt az eladó nem köteles elismerni úgy, mint az érvényes szerződés felbontását vagy a szerződés visszavonását.

9.4.Abban az esetben a 9 cikk,9.3.szerint az eladó jogosult beszámolni a fizetés által keletkezett kárt amit a vásárló kifizetett.

9.5.A vásárló tudomásul veszi és beleegyezik,hogy az eladó elküldi a vevőnek a visszaküldött hibás árut csak a pénzügyi termékek hozzáadása után a visszaküldött áruért,a vásárlóval visszalküldött hibás árut az eladó számlájára.

10.cik: Panasztételi eljárás

10.1.Az eladó felelős az áru hibáiért a most érvényes,hatékony,általános kötelező jogszabályok SR.

(Szlovák)szerint.

10.2.Ha az árunál nincs feltüntetve másképp,akkor a szavatosság az árura 2év. A szavatossági idő attól a naptól számolható amikor az árut kézbesítik a vevőnek.A szavatosság az árura nem érvényes akkor,ha a meghibásodás az áru nem megfelelő kezelése ,nem megfelelő használata stb miatt keletkezett.

10.3.A vásárló jogosult az eladóval előre kapcsolatba lépni a panasztétel eljárására végett.

10.4.Abban az esetben,ha a vásárló panaszolni szeretné az árut,a vásárló köteles felmutatni,hogy az áru az eladónál volt véve.A vásárló köteles az eladóval való megeggyezés után elküldeni az árut,aminek a tárgya a panasztétel az eladó címére,és azt úgy mint csomagot ajánlott szálításra,az adószám másolásával eggyütt,ami el volt küldve a vásárlónak az áruval a vásárlásnál.

10.5.Az eladó köteles elrendezni az áru panasztételét legkésőbb 30napon belül attól a naptól kezdve miután átvette a panaszolt árut,és egyben ugyanabban az időben köteles tájékoztatni a vásárót hogy milyen módon intézi a panasztételt,és a dokumentációt a panasztétel elintézéséről.

10.6.A panasztétel kézbesítése után az eladó jogosult kapcsolatba lépni a vásárlóval az email által,vagy telefonon,a panasztétel intézésére.A vásárló köteles eggyüttműkodni az eladóval a panasztétel elrendezésére.

10.7.Az eladó jogosult elintézni a panasztételt egy a következő módon:

- az áru hibáinak javítása,

-az áru kicserélése,

-az áru kicserélése másik árura,amit kiválaszt a vevő(a panaszolt áru értékéig)

-a pénz visszaadása.

10.8. Ha olyan meghibásodásról van szó,amit el lehet távolítani, a vásárló jogosult ingyen,időben és rendesen a hiba eltávolítására.Az eladó a hiba eltávolítása helyett kicserélheti a hibás árut hibátlanra. Ebben az esetben az eladóé a felelősség az áru hibáiért az általános jogszabályok rendelkezései szerint.

10.9.A vásárló jogosult a szükséges költségek fedezésére,amik a panasztétellel kapcsolatban keletkeztek.Kattincson ide a kérelem űrlap letöltéséhez

11.cikk:Kártérítés

11.1.Az eladó jogosult a vásárlótól a keletkezett kár megtérítését kérni,és ezt a vásárló köteles megtéríteni az eladónak abban az esetben,hogyha az eladónak keletkezik a kár,főleg azért hogyha a vásárló nem helyesen adja meg az adatait a megrendelés kitöltésekor,és evvel egy harmadik személynek küldik el a megrendelést,vagy más címre,ha a vásárló nem veszi ki időben a küldeményt a Szlovák póstából vagy a futártól,és úgyszintén ha a vásárlót érdekelni fogja a visszaváltás-a megrendelés megszüntetése 5óra leteltével a megadott megrendeléstől vagy ha az eladónak kár keletkezik a vásárlótól nem áttvett áru miatt.

11.2.A vásárló köteles megfizetni az eladónak a felmutatható kárt abban a magasságban,amilyenben az eladónak keletkezett a kár,beleszámítva a csomagolási költséget,póstaköltséget,póstaköltség ami az áru visszaküldésével keletkezett,jogi fellépés segítségét,az adósságvisszafizetés díját.

11.3.Az eladó jogosult visszakövetelni a kár megtérítését a vevőtől a következő képpen.

11.4.Az eladó először felkéri a vevőt,hogy fizesse meg a keletkezett kárt,vagy a tartozó összeget,ami mellett jogosult az ilyen felszólítást megfizettetni, a felszólítási díj 3Eur.

11.5.Abban az esetben,ha a vásárló nem fizeti meg az adósságvisszafizetési díj kárát az eladónak az eladó jogosult átadni a követelést egy harmadik személynek,vagy felhatalmazhat egy harmadik személyt aki visszaköveteli az összeget,akinek jogában áll követelni a javadalmazási díjat 3Eur-ig.

11.6.Ha a vásárló nem fizeti meg a kártérítést vagy a tartozó összeget,beleértve az adósságvisszafizetési díjat a felszólítás után sem,akkor a 11.cikk 11.5. és a11.6.pontok szerint az eladó jogosult felhatalmazni az ügyvédi irodát jogi képviseletre a követelések végrehajtására. A jogi képviselés által az eladónak új valódi költség keletkezik a a kifizetett költségek alapján az ügyvédi képviselésért,és az ilyen költségtérítést az eladó a vásárlótól fogja követelni a pert megelőző fellebezésben az ügyvédi irodán keresztül.

12.cikk:A vásárló fontos kijelentései

12.1.A vásárló tudomásul veszi,hogy az áru elkötelezett megrendelésének megadása az internetes boltban,az a vásárló saját akarata, amiről komolyan és szabadon dönt és evvel a vásárló felel azért a kárért ami a nem felvett áruval keletkezett,vagy a nem lehetséges áruátadással a vásárló helyes címére az okbó hogy a lakcím megadása helytelenül volt kitöltve.

12.2.A vásárló a tudomására veszi,hogy az eladó jogosult követelni a vásárlótól a keletkezett kárt.

13.cikk:Alternetív vitarendezés

13.1.A vásárló-fogyasztó jogos az eladóhoz fordulni,kérvényezni a javítást,ha nincs megelégedve azzal,hogy hogyan intézte az eladó a vevő panasztételét,vagy ha úgy gondolja az eladó megsértette a vásárló jogait.Ha az eladó úgy felelt erre a kérvényre hogy nem ismerte el,vagy nem felelt rá 30napon belül a kérvény elküldésétől,a vásárló jogosult benyújtani javaslatot az alternatív vitarendezés elindítására(tovább csak"törvény AVE-ról").

13.2.Javaslatot az AVE megkezdésére tud a fogyasztó benyúltani a tervezett módon a §12 törvény az AVE-ról,a bírósághoz fordulni ezzel nem érintett.A javaslatot a témához nyújtják be az AVE a §3 tör-vény az AVE-ról ezek által:

13.3.Az AVE alakulattal csak a fogyasztó,és eladó közötti nézeteltérések intézhetők,a fogyasztási szerződésből kiindulva vagy a fogyasztási szerződéssel kapcsolatban,a viták kivételével a §1,4-es bekezdés törvény szerint az AVE-ról és viták,amiknek a kiszámolt értéke nem haladja meg a 20Eurót.

14.cikk:A személyes adatok védelme

Külön cikk a mi oldalunkon

15.cikk:Végleges rendelkezések

15.1.A kezeletlen kérdések az ÁÜF-ben,az általános kötelező érvényű érvényes és hatékony jogi előírásokkal irányítandók,hatékonyak Szlovákiában.

15.2.Ezek az ÁÜF 01.09.2019-ban lépnek érvénybe.

Veľký Lipník-ben 01.09.2019

Ing.Ján Džunko,vállalatvezető

ModneVeci s.r.o.

Minta formanyomtatvány a szerződés visszavonására

(töltse ki és küldje el ezt a nyomtatványt abban az esetben ,ha a szerződést vissza szeretné vonni)

Kinek:ModneVeci s.r.o.,065 33 Veľký Lipník 226,ID:47 826 452

email:info@divatosruhazat.hu

tel.:+36 70 659 2717

Ezzel bejelentem/bejelentjük*,hogy visszalépek/visszalépünk* a szerződéstől erre az árura/a szerződéstől erre a szolgáltatásra*:.........................................................................

A megrendelés dátuma/az átvétel* dátuma az árunak............................................

A fogyasztó/fogyasztók *vezetékneve és keresztneve.....................................................................

A fogyasztó/fogyasztók*lakhelycíme.................................................................................................

A fogyasztó/fogyasztók* aláírása(csak akkor ,ha ez a nyomtatvány levélformályában van elküldve)....

............................................................................

Dátum................................................................

*A nem ideillőket húzza át.

. A formanyomtatvány,amelynek példánya egy mellékletet képez az 1 törvény szám,

. Az ehhez meghatározott platform,ami elérhető állandóan(on-line) ezen az oldalon http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

A témák listája az alternatív vitarendezés elindítására megtalálható a Szlovákia gazdasági Minisztériuma oldalán.Ha az AVE-án több téma található,jogosult a választásra,melyiknek beadni a javaslatot a fogyasztó.Az AEV alakulat követelhet a fogyasztótól az AEV megkezdésére díjat,az összeg nem lépheti túl az 5Eurót beleértve az adót.

 

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

Adatvédelmi beállítások
Sütiket használunk a weboldal látogatottságának fokozására, teljesítményének elemzésére és a használatra vonatkozó adatok gyűjtésére. Ehhez harmadik féltől származó eszközöket és szolgáltatásokat használhatunk, és az összegyűjtött adatokat továbbíthatjuk az EU-ban, az USA-ban vagy más országokban lévő partnereknek. A "Minden cookie elfogadása" gombra kattintva Ön kijelenti, hogy beleegyezik ebbe a feldolgozásba. Részletes információkat alább talál, illetve beállíthatja a beállításait.

Adatvédelmi nyilatkozat

Részletek megjelenítése

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

A termék a kosárba került
Folytatni a vásárlást Megbízás